HomeNieuwsBeurzen en evenementenNVC helpt mee om verpakkingsactiviteiten rond Fresh Rotterdam in spotlights te zetten

NVC helpt mee om verpakkingsactiviteiten rond Fresh Rotterdam in spotlights te zetten

Raymond Siliakus, Ditte Ooms (beiden van Fresh Rotterdam) en Charissa Koolen (NVC) voltooiden enige tijd geleden de voorbesprekingen tussen Ahoy’ Rotterdam en NVC over de verpakkingsactiviteiten rondom de Fresh Rotterdam. Deze vakbeurs voor innovatieve versproducten en verstechnologie vindt plaats van 21 t/m 23 september 2009.

Het NVC helpt mee de spotlights te zetten op innovaties, kostenbesparingen en omzetvergroting in het verpakken van versproducten, zowel voor de supermarkten als voor de detaillist. Via een demotheater en speciale presentaties worden de bezoekers snel op de hoogte gebracht van de laatste markttrends en technologische mogelijkheden op verpakkingsgebied.

De focus ligt daarbij op de productgroepen AGF en vlees. Topics zijn etikettering, bedrukken van verpakkingen, gasverpakken, testen van verpakkingen, intelligente labels, RFID, het toepassen van de verpakking voor het bouwen van A-merken of private labels, returnable verpakkingen en het voorkómen van productverlies dankzij het verpakken. Heeft u zelf ideeën die u graag toegelicht zou zien, neem dan contact op met Charissa Koolen.

Bron: NVC