HomeNieuwsBarbara de Loor promoot glas als verpakkingsmateriaal

Barbara de Loor promoot glas als verpakkingsmateriaal

barbara-de-loor-glas

Meer consumenten geven de voorkeur aan voeding en dranken in glazen verpakkingen. In Nederland geldt dat voor 75% en in Europa zelfs voor 84% van de consumenten. Verpakking in glas is beter voor de gezondheid en het milieu, zo vinden de consumenten op basis van het onderzoek (European Packing Survey) dat in september 2010 is verricht door TNS.

Het Europese consumentenforum Friends of Glass start de “Nothing to hide” campagne. Barbara de Loor is als schaatskampioene het gezicht van de campagne. “Als topsporter heb ik altijd heel bewust keuzes moeten maken wat betreft mijn levensstijl. Je bent altijd bezig om de beste en meest gezonde keuze te maken om zo nog beter te kunnen presteren. Glas als verpakkingsmateriaal heeft meerdere voordelen waaronder dat het goed is voor je gezondheid. Ik kies voor glas.”

Kijk voor meer informatie op www.friendsofglass.com.

Bron: Duurzaamnieuws.nl