Op de Macropak presenteert Avery Dennison, een wereldwijd speler op het gebied van print- en etiketteeroplossingen voor de productie- en distributieketen, haar nieuwe strategie. Onder het motto “Durft u de uitdaging aan?” worden bezoekers van de stand uitgebreid geïnformeerd over de nieuwe totaaloplossing waarbij ‘het advies' centraal staat.
De nieuwe benadering uit zich in de totaaloplossing. Hiervoor gebruikt Avery Dennison de drie A’s: Analyse, Advies en Actie. Een grondige analyse van de processen binnen bedrijven geeft de informatie die noodzakelijk is om effectief en op maat te adviseren. Pas in de laatste fase wordt gekeken welke oplossing het meest geschikt is voor het bedrijf. “Zo voorzien wij optimaal in de werkelijke behoefte van de klant,” legt Allerd Teunissen, Sales Manager Benelux bij Avery Dennison, alvast uit.
Daarnaast is de Macropak dit jaar ook het decor voor de lancering van de ALX 734 en de presentatie van de nieuwe generatie AP serie printers.
- ALX 734
Het nieuwe print & apply systeem wordt op de Macropak 2010 gelanceerd. Deze nieuwe print & apply machine kan een aanbrengsnelheid van 50 meter per minuut realiseren. Met de mogelijkheid om langere folierollen (1000 meter) en etiketrollen te gebruiken zal er minder stilstand op de productielijn zijn, wat een grote kostenbesparing met zich meebrengt. - AP 5.4 Gen II en 5.6
Door de efficiëntie te verhogen binnen de verschillende afdelingen, variërend van het transport tot het etiketteren van dozen, kan met de nieuwe generatie AP serie printers de productie worden verhoogd met 30%*. Dit wordt bereikt door een nieuwe, verbeterde processor waardoor snellere data- en etiketverwerking mogelijk is. Een sneller etiketteerproces zal leiden tot kostenbesparing en efficiëntere bedrijfsprocessen. - Speedtest
Op de beurs staan zowel de eerste als de tweede generatie AP 5.4 printers. Bezoekers van de stand wordt desgevraagd een speedtest getoond die de kwaliteitsverbetering en de voordelen van de nieuwe generatie AP serie in de praktijk aantonen.
De nieuwe adviserende benadering van Avery Dennison is een verandering van aanpak, van productverkoop naar advies en het delen van kennis. “Onze producten blijven natuurlijk van hetzelfde hoge niveau”, verduidelijkt Allerd Teunissen. “Alleen in plaats van het verkopen van een product bieden wij een totaaloplossing. Het product is een middel dat past binnen een oplossing.” Na een grondige analyse van de huidige processen krijgen de klanten advies over mogelijke verbeteringen. “Wij garanderen bedrijven dat onze analyse, adviezen en acties leiden tot efficiëntere en productievere bedrijfsprocessen. Durft u de uitdaging aan?”
Macropak 2010 – Stand A028
Kijk voor meer informatie op www.averydennison.com.
* Verhoging van de print snelheid met 30%. Resultaten zijn gebaseerd op interne tests, waarbij een identieke hoeveelheid data met de AP 5.4 Gen I en AP 5.4 Gen II zijn geprint. Gemiddeld print de AP 5.4 Gen II de etiketten 30% sneller.