HomeDossiersDesignAlbert Heijn lanceert azijn in fles met vorm van vrouwelijk lichaam

Albert Heijn lanceert azijn in fles met vorm van vrouwelijk lichaam

De Female Cancer Foundation (FCF) zette op Moederdag een heel bijzondere natuurazijn in de schappen: ‘Miracle Life Saving Vinegar’. Dit natuurazijn redt letterlijk levens. Door ‘Miracle’ te kopen, doneer je aan de Female Cancer Foundation en help je baarmoederhalskanker de wereld uit.

FCF wil met het lanceren van deze natuurazijn aandacht vragen voor haar strijd tegen baarmoederhalskanker in de derde wereld. Met een simpel en goedkoop middel als natuurazijn kan de Female Cancer Foundation namelijk jaarlijks honderdduizenden vrouwen testen en zo behoeden voor deze levensbedreigende ziekte. Miracle Life Saving Vinegar is alleen in de week na Moederdag verkrijgbaar bij Albert Heijn.

Als aftrap voor de actie, zetten FCF-ambassadrices Eva Jinek en Jennifer Hoffman de nieuwe flessen Miracle persoonlijk in de schappen bij Albert Heijn. Miracle Life Saving Vinegar, speciaal voor deze actie ontwikkeld door natuurazijnproducent Burg Group en reclamebureau TBWANEBOKO, is verkrijgbaar voor 1,50 euro. De fles zelf is ook bijzonder. Deze is geblazen in de vorm van het vrouwelijk lichaam, waardoor hij een echte eyecatcher is in de keuken.

www.ah.nl