HomeNieuwsAirmove van Storopack: een jonge look en een fris concept

Airmove van Storopack: een jonge look en een fris concept

storopack-airmove

Het luchtkussensysteem Airmove van Storopack spreekt aan door eenvoud: het maakt de voordelen van een universele, on demand geproduceerde beschermverpakking toegankelijk voor gebruikers van gebruiksklare vul- en bufferproducten. Ondernemingen die minder dan 100 dozen per dag verzenden, doen hun voordeel met dit systeem. Reeds vanaf zes pakketten per dag kan de overschakeling de moeite waard zijn. Van het design van het toestel tot de vrolijk bedrukte verpakking van de ‘Starterskit' getuigt dit systeem van een jonge, frisse klantgerichtheid. Tot de doelgroepen behoren onder andere ambachtelijke bedrijven, creatieve bureaus, eBay-PowerSellers of e-commerce start-ups. In Nederland verdeelt Storopack AirMove via gevolmachtigde handelspartners. In België is het ook verkrijgbaar in de Online Shop van het bedrijf. De invoering op de markt wordt ondersteund door de lancering van de website www.my-packness.be. De Starterskit van Airmove bevat het toestel en twee folierollen en wordt aangeboden voor 888 euro (excl. btw).

storopack-logoDankzij de intuïtieve bediening gaat het maken van luchtkussens snel en eenvoudig. Het uiteinde van een geïnstalleerde rol folie wordt over een pin getrokken enloopt zo door de foliegeleider. Het toestel begint meteen luchtkussens te vervaardigen. Dit alternatief is voordeliger dan luchtkussen- of noppenfolie. Uit een rol folie van Airmove haalt de gebruiker evenveel volume verpakkingsmateriaal als uit ongeveer acht rollen gebruiksklare noppenfolie.

De luchtkussens van Airmove vervangen allerlei vul- en bufferproducten. Dit vergemakkelijkt de alledaagse werkzaamheden en spaart opslagruimte, tijd en aankoopkosten.

Doordat de vulhoeveelheid makkelijk kan worden geregeld, zijn de luchtkussens zowel geschikt voor het vullen van lege ruimte als voor het omwikkelen van producten. Met de luchtkussens kunt u evengoed zware als lichte producten verpakken en gevoelige goederen beschermen tijdens het transport. Ze maken hulpmiddelen zoals noppenfolie of verpakkingschips, pakpapier of golfkarton op rollen overbodig. 

Voor hun communicatie kunnen de distributeursbeschikken over promotiemateriaal en video’s. Het idee van dit product is samengevat in de slogan ‘Improve your Packness’, waarbij het woord ‘packness’ is ontstaan uit de samentrekking van ‘packaging' en ‘fitness'.

Kijk voor meer informatie op www.storopack.nl en/of www.my-packness.be.