AIPIA World Congress verwelkomt grote merken in Amsterdam

AIPIA World Congress vond onlangs plaats in de iconische Beurs van Berlage in Amsterdam. Al snel werd duidelijk dat de sector voor actieve en intelligente verpakkingen in de afgelopen jaren grote stappen heeft gezet. Zo vertelde Dick de Koning dat er niet langer wordt gesproken over hoe actieve en intelligente verpakkingen werken, maar vooral over wat ze kunnen betekenen voor merkeigenaren.

“Meer dan 25 individuele merkeigenaren hebben dit jaar deelgenomen”, licht Eef de Ferrante van AIPIA toe. “Dit omvatte een groot aantal toonaangevende farmaceutische bedrijven die zich steeds meer aangetrokken voelen tot actieve en intelligente verpakkingen. Maar we mochten ook senior executives van vele andere grote merken verwelkomen, zoals Amway, Heineken, L’Oreal, Coca Cola, Dawn Meats, FrieslandCampina, P&G en Japan Tobacco.”

Meer dan 350 deelnemers wisten dit jaar hun weg te vinden naar het centrum van Amsterdam. Casestudies bewezen dat de invoering van deze technologieën exponentieel groeit in sectoren als voeding en dranken, cosmetica en geneesmiddelen.

Lees verder

DELEN