HelloFresh lanceerde onlangs een nieuwe tv-commercial die de consument een kijkje in de keuken biedt van de maaltijdboxleverancier. De nieuwe campagne kan gezien worden als de volgende stap naar de verbetering van klanttevreden, zo meldt Levensmiddelenkrant in een artikel op haar website. “Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen”, geeft Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh Benelux, aan in een artikel op de website van Adformatie. Naast de HelloFresh-chefs zijn in de tv-commercial tevens de medewerkers te zien die zich bezighouden met de distributie, zoals inpakkers, chauffeurs en bezorgers. “We stoppen zoveel liefde en aandacht in onze receptuur en ingrediënten, dat we het bezorgen van onze boxen ook zelf in de hand willen houden om de kwaliteit te garanderen. Het is een enorme operatie om alle dozen ongeschonden het land door te krijgen”, zegt Maartje Frederiks tot slot in het artikel. Bekijk hier de nieuwe tv-commercial…