HomeFoto van de dagFoto van de dag 18 oktober 2016

Foto van de dag 18 oktober 2016

Twee prominente schilderijen uit het Mauritshuis in Den Haag schitteren sinds kort op de nieuwe verpakking van Magnum. Deze speciale edities zijn geïnspireerd op twee topstukken van de Hollandse Meesters uit het Mauritshuis: Meisje met de parel en Het puttertje. Hiervoor zijn in samenwerking met Unilever twee nieuwe smaken tot stand gekomen, namelijk Milk Chocolate & Hazelnut en White Chocolate & Pistachio. Het Mauritshuis aan Magnum koppelen is een logische keuze, legt Koen Brakenhoff, hoofd marketing van Mauritshuis, uit in een artikel op de website van Omroep West. “Het zijn allebei topsegmenten.” De speciale edities van Magnum zijn alleen te koop bij Albert Heijn en om het exclusief te houden niet bij alle filialen. Wel zijn ze in heel Nederland via de website online te bestellen. “Zeker tot eind maart volgend jaar, maar op is op”, geeft een woordvoerder van Unilever aan in het artikel.