HomeDossiersDesignGoedegebuur geeft interactieve verpakking aan rundvleesconcept

Goedegebuur geeft interactieve verpakking aan rundvleesconcept

goedegebuur

Het Rotterdamse vleesbedrijf Goedegebuur lanceerde onlangs het nieuwe concept ‘Cuisson, jouw perfecte steak'. Het is een nieuw merk in luxe rundvleesspecialiteiten voor de retailmarkt in Nederland, zo schrijft Vleesmagazine in een artikel op haar website. Om deze ultieme ‘cuisson' te verkrijgen wordt de consument geholpen door een unieke en onderscheidende verpakking. Deze is namelijk interactief gemaakt door middel van een Layar-code.

goedegebuur-logoNa het downloaden van de Layar-app kan de verpakking met een smartphone of tablet worden gescand, waarna de consument via filmpjes meer te weten komt over de herkomst van de dubbeldoel koe. Ook kan de consument zien hoe slager Jacob de perfecte steak uitsnijdt. De Cuisson verpakking heeft een unieke dubbele voorkant die geopend wordt als een boek en die de consument een perfect zicht geeft op de unieke kwaliteit van het vlees.

Het nieuwe merk Cuisson zal binnenkort beschikbaar komen in de retailmarkt, in een range van biefstuk, ossenhaas, entrecote en bavette. Bovendien biedt Cuisson drie perfecte koelverse
kwaliteitssauzen voor bij het vlees. Het gehele concept wordt gepresenteerd in een krachtig blok door middel van prachtige, bijpassende merchandise displays. Cuisson brengt hiermee slagerskwaliteit in de supermarkt.

Kijk voor meer informatie op www.goedegebuur.nl.