Op de vakbeurs ALL4PACK in Parijs biedt GEPPIA, de Franse handelsorganisatie voor verpakkings- en verwerkingsmachines, bezoekers een sensationele reis met de mogelijkheid om het hart van een verpakkingslijn te bekijken in ‘virtual reality'. Zittend in een capsule draagt de bezoeker een ‘virtual reality'-headset, waarmee hij/zij de werkelijke reis kan maken die een voedingsmiddel aflegt langs een verpakkingslijn.
De verpakkingslijn bestaat uit machines van verschillende GEPPIA-leden. Bezoekers worden hiermee in de gelegenheid gesteld om elke fase van het proces te volgen, van de vervaardiging van de verpakking tot het palletiseren. De virtuele reis is het resultaat van een samenwerking tussen het bedrijf Middle VR, een Franse start-up en partner van GEPPIA, die gespecialiseerd is in ‘virtual-reality'-toepassingen voor het gebruik door industriële ondernemingen.
In een context van toenemende integratie van de complete productieketen, worden de complementaire vakbeurzen EMBALLAGE en MANUTENTION samengevoegd tot ALL4PACK Paris, 'the global marketplace for Packaging, Processing, Printing & Handling'. Het vakevenement, dat plaats vindt in Parijs van 14 t/m 17 november a.s., zet hiermee een strategisch keerpunt neer dat inspeelt op de verwachtingen van inkopers en tegelijkertijd haar toonaangevende internationale positie voor het EMEA gebied onderstreept.
Vanochtend verstuurden wij een extra nieuwsbrief over ALL4PACK, klik hier om deze extra nieuwsbrief te bekijken…
Kijk voor meer informatie op www.all4pack.com.