De ‘P' van ‘Packaging' staat centraal op de vijfde editie van het exclusieve marketingevent Packaging Innovations. Topsprekers en enthousiaste exposanten met innovatieve technieken, materialen en designs van verpakkingen en productpresentatie vormen het hart van dit unieke B-to-B-event. De exclusieve catering en inspirerende omgeving maken het verhaal compleet.
Deze succesformule zal doorgetrokken worden op op de vijfde editie op 23 en 24 november 2016 in Amsterdam. Deze editie zijn er twee keer zoveel sprekers te vinden op het exclusieve marketing en design event. Het doel van Packaging Innovations is om de professional rijker aan kennis, met een groter netwerk en vol inspiratie huiswaarts te laten keren.
Het event kent in 2016 enkele hoofdthema’s voor het Masterclasses programma. Hierdoor wordt extra verdieping gegeven over de belangrijkste en meest actuele onderwerpen die spelen rond verpakkingsinnovaties. De thema’s voor deze editie: trends in design, effectief design, intelligente verpakkingen, biobased materialen, shopper marketing, trends in retail en e-commerce verpakkingen.
Tickets voor Packaging Innovations kosten 150 euro per dag. De beoogde doelgroep en genodigden besparen deze investering en komen in aanmerking voor gratis toegang. Packaging Innovations bedient in een exclusieve setting geselecteerde brand owners, marketeers, designers, verpakkingsspecialisten en management uit de food- en non-food, retail en online. Deze exclusiviteit maakt dat Packaging Innovations zich kwalitatief onderscheidt van alle andere verpakkings- en marketingevents.
Kijk voor meer informatie op www.easyfairs.com.