HomeDossiersDesign'Share a Coke' campagne is terug

‘Share a Coke’ campagne is terug

cocacola-share-a-coke-trans

Na het grote succes van vorig jaar, is de ‘Share a Coke’ campagne terug! Nu nog grootser en opvallender. Zo komt Coca-Cola dit jaar met duizenden extra namen op haar Nederlandse verpakkingen. Zo kunnen maar liefst 15 miljoen Nederlanders hun naam deze zomer tegenkomen in het schap.

cocacola-logo-2014In juli t/m september verschijnen de namen door het hele land op 500 ml PET-flessen van Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. Daarnaast zijn de blikken en andere flessen Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero gereserveerd voor familienamen en de meest favoriete bijnamen. Met woorden als mama, papa, bro, sis, gozer, lieverd en schatje is er voor iedereen een Coca-Cola te vinden om met elkaar te delen.

Kijk voor meer informatie op www.coca-cola.nl of klik hier om het volledige artikel te lezen.

Bron: Verpakkingsmanagement