Home Nieuws Wereldmarktleider chocoladetruffels Duc d’O met nieuwe verpakkingen van SOGOOD

Wereldmarktleider chocoladetruffels Duc d’O met nieuwe verpakkingen van SOGOOD

Het Belgische Duc d’O is wereldmarktleider op het gebied van chocolade schilfertruffels en exporteert naar meer dan 80 landen. Op basis van de nieuwe merkstrategie heeft SOGOOD een nieuw logo en verpakkingen ontwikkeld die non-verbaal uitdrukken waar Duc d’O voor staat, namelijk ‘Untamed Delicacy'.

Edwin Visser, directeur van SOGOOD: “Truffels is toch iets heel anders dan bonbons. De oude verpakkingen sprak meer die taal: gecontroleerd, gepolijst en fabrieksmatig. Door een zakje te creëren met een touw en zegel onderschrijf je de ambachtelijkheid en authenticiteit. Het is allemaal niet perfect, passend bij het product. Het concept is doorvertaald naar de diverse dozen en andere producten uit het assortiment. We zijn er heel trots op zo’n internationaal merk te mogen restylen. Alleen al de logo wisseling heeft vele consequenties. Duc d’O heeft lef getoond en maakt nu een grote stap.”

Kijk voor meer informatie op www.sogooddesign.nl.

Bron: Ontwerppers.nl