HomeNieuwsVerpakkingenThe Box tovert ook in tijden van corona glimlach op de mond...

The Box tovert ook in tijden van corona glimlach op de mond middels blik

The Box bestaat al sinds het einde van de vorige eeuw en is altijd een zeer gewaardeerde exposant van Packaging Innovations. Sympathie staat voorop en dit sluit mooi aan op het brievenbusblik waar The Box al jarenlang over beschikt. De afgelopen maanden krijgt het brievenbusblik pas echt de waardering die het verdient. “In deze tijd zie je ondernemers naar creatieve oplossingen zoeken”, aldus Tony Veer, CEO van The Box.

“Een geslaagd idee kan vaak uit toeval voortkomen. Zo beschikken wij al jarenlang over de genoemde brievenbusblikken, maar juist dit fraaie materiaal is in deze periode uiterst geschikt om per post een verpakte attentie naar consumenten, medewerkers, relaties en zorgverleners te sturen. Het brievenbusblik kan als mooi marketinginstrument dienen, is duurzaam, maar biedt tegelijkertijd ook productbescherming.”

Lees verder