De Jong Verpakking Industrie gebruikt het eigen wagenpark om landelijk reclame te maken voor de komende Macropak beurs. De Jong Verpakking Industrie heeft 10 van haar eigen vrachtauto’s voorzien van reclame voor de Macropak, de 2-jaarlijkse verpakkingsbeurs die van 2 tot en met 5 oktober plaatsvindt in de Jaarbeurs Utrecht. Op de achterzijde van deze auto’s wordt onder de eigen reclame (in de bekende eigen stijl met daarop ook enkele leden van het De Jong Verpakking promotieteam) aan de vele automobilisten op de snelwegen van heel Nederland duidelijk gemaakt dat het bedrijf deelneemt aan de Macropakbeurs. De actiereclame blijft tot na de beurs, tot 6 oktober, op de vrachtwagens.
De Jong Verpakking BV in de Lier is de enige onafhankelijke Nederlandse producent van golfkarton verpakking. Er werken 250 mensen en de omzet bedraagt € 100 miljoen per jaar. Het bedrijf levert inmiddels een breed assortiment aan golfkarton en massief karton verpakkingen aan ruim 1.000 Nederlandse tuinbouwbedrijven, in combinatie met bijzonder concurrerende prijzen en een enorme flexibiliteit in dienstverlening (levering 6 dagen per week levering en binnen 24 uur, voorraad van 20 miljoen verpakkingen, eigen vrachtwagens).
Macropak 2012 – Hal 8 – Stand D049
Kijk voor meer informatie op www.dejongverpakking.nl of stuur een e-mail naar info@dejongverpakking.nl.