HomeNieuwsVion geeft met verpakking premium uitstraling aan barbecueproduct

Vion geeft met verpakking premium uitstraling aan barbecueproduct

Het nieuwste product van Vion Pork is beleving in de vorm van een stoer barbecueproduct genaamd Tomahawk. Tomahawk wordt vanaf deze week geïntroduceerd bij de internationale retail in verschillende Europese landen. Vion biedt dit product onder eigen merk aan. Qua design en sleeve heeft het product een premium uitstraling.

Maiko van der Meer, Chief Commercial Officer bij Vion Pork: “Het nieuwe product is een specialty. Barbecue is populair. Het is een emotionele gebeurtenis. Bij zonnig weer nodigen mensen hun vrienden uit voor een lekkere maaltijd. Ze willen goed voor de dag komen met een stoer en smakelijk stuk vlees. Tomahawk biedt de consument een echte indulgence experience.”

“Uit onze Vion Consumer Insights blijkt dat consumenten enerzijds gaan voor ‘gemak' bij het kopen van vleesproducten. Anderzijds is er een trend waarbij consumenten kiezen voor premium-concepten, geënt op smaak en kwaliteitsbeleving. De Tomahawk combineert beide trends. Het is een stoer, gemakkelijk te bereiden kwaliteitsproduct voor op de barbecue”, aldus Maiko van der Meer.

De kant-en-klaar gemarineerde Tomahawk is er in drie smaken, namelijk Herbs de Provence, Sweet & Smokey en Hot & Spicy, en weegt tussen de 300 en 400 gram. Het smakelijke varkensvlees-aan-bot heeft de vorm van een tomahawk.

www.vionfoodgroup.com