De vakbeurs Sial, die van 16 t/m 20 oktober weer werd gehouden in Parijs, is voor veel fabrikanten het moment om zichzelf internationaal op de kaart te zetten. Zo domineerden bitterballen en andere ovensnacks de officiële Nederlandse residentie in Parijs. Kwekkeboom Oven kaapte voor even het historische gebouw in het hart van de Franse hoofdstad om het succes van zijn ovensnacks te vieren. Naast CEO Bart Bakker van moederbedrijf Royaan staken ook de plaatsvervangend ambassadeur en de landbouwattaché speeches af.
Kwekkeboom Oven kwam in Parijs in aanmerking voor de zogenaamde Overall Sial-innovatieprijs, maar greep hier net naast. Wel werd Kwekkeboom door de internationale vakpers uitgeroepen tot het meest innovatieve product uit Nederland van de afgelopen twee jaar.
Topman Bart Bakker ziet, zo staat te lezen op de website van VMT, de aanwezigheid op ’s werelds grootste voedingsmiddelenbeurs dan ook als een nieuw hoofdstuk dat aanbreekt met kans op internationale expansie van de Nederlandse ovensnacks. “Kwekkeboom Oven is een bewezen succes en maakt een enorme groei door. Het is uniek”, voegt Bart Bikker, Marketing & Trade Marketing Manager, toe in een artikel op de website van Levensmiddelenkrant.
Begin dit jaar stroomden de nieuwe verpakkingen van Kwekkeboom Oven in. Nieuw aan deze verpakkingen zijn de kleurcoderingen, namelijk groen voor maaltijdsnacks en blauw voor borrelsnacks. Hiermee wordt het onderscheid tussen deze segmenten nog duidelijker voor de consument.
Kijk voor meer informatie op www.royaan.nl.
Bron: VMT/Levensmiddelenkrant