HomeDossiersDesignSOGOOD ontwerpt verpakkingen met avontuurlijke twist

SOGOOD ontwerpt verpakkingen met avontuurlijke twist

no-fairytales

Switchback Foods is een start-up van Bernadette Kooijman dat mensen gezonder wil laten eten door middel van lekkere en gezonde producten. Hiervoor is een alternatieve tortilla ontwikkeld met 45% groenten op basis van biet en wortel. De merknaam No Fairytales werd ontwikkeld door designbureau SOGOOD en deze naam maakt meteen duidelijk dat de initiatiefneemster geen holle praatjes verkoopt. Haar producten zijn eerlijk, echt en puur zonder onnodige toevoegingen.

sogood-logo-2014Om dit naar de consument duidelijk te maken heeft SOGOOD een verpakking ontwikkeld waar het product de zogenaamde ‘hero' is. De teksten op de ‘facing' hebben een kleine avontuurlijke twist meegekregen en zijn verweven met natuurlijke ornamenten. De ‘frosted'-look versterkt het verse en natuurlijke karakter van de producten.

Gisteren liet No Fairytales op haar Facebook weten dat bieten- en worteltortilla's in de schappen van de Albert Heijn liggen.

Kijk voor meer informatie op www.sogooddesign.nl.