HomeDossiersDesignSIG spreekt jongere doelgroep aan met sappen in kartonnen verpakking

SIG spreekt jongere doelgroep aan met sappen in kartonnen verpakking

SIG, toonaangevende leverancier van systemen en oplossingen voor aseptische verpakkingen, heeft samengewerkt met (vruchten)sappenproducent Pfanner voor de introductie van een nieuwe reeks gezonde on-the-go drankjes. Pfanner koos voor de Combidome 500 ml van SIG. Met haar zogenoemde Supersäfte wil Pfanner de drukbezette millennial bereiken.

Millennials zijn op zoek naar gezonde, voedzame en handige tussendoortjes die gemakkelijk kunnen worden genuttigd terwijl ze onderweg zijn. De Combidome van SIG vormt een perfecte aanvulling op het nieuwe assortiment van Pfanner, met zijn kenmerkende stevige en toch slanke vorm en modern ontwerp. Pfanner liet in het voorjaar van 2017 een marktonderzoek doen. Maar liefst 98% van de respondenten, in een leeftijdsgroep van 20 tot 35 jaar oud, was van mening dat het verpakkingsvolume van 500 ml van de Combidome de perfecte on-the-go oplossing zou zijn.

Peter Pfanner, Managing Partner van Hermann Pfanner Getränke, vertelt: “Combidome springt er echt uit en helpt ons om ons merk te onderscheiden. We waren in staat om een dynamisch en modern ontwerp te creëren door de vier displaypanelen op de kartonnen fles. Met leuke kleuren en berichten spreken we jongere consumenten aan en vallen we op in het schap. Bij Pfanner hechten we veel waarde aan de betrouwbaarheid en hoogwaardige productie van de kartonnen verpakkingen van SIG en we kijken uit naar de ontwikkeling van onze vruchtbare samenwerking in de komende jaren.”

Lees verder