HomeNieuwsBedrijven en personenSealed Air organiseert event voor uitdagingen in e-commerce

Sealed Air organiseert event voor uitdagingen in e-commerce

“Voedingsbedrijven zijn gewend om verpakkingen te ontwikkelen specifiek voor de verkoop van hun producten in fysieke winkels, maar nog minder gewend om deze specifiek voor e-commerce te ontwikkelen”, aldus Todd Bukowski, Senior Packaging Consultant bij HAVI Global Solutions voor Nielsen New Retail Survey. Verwacht wordt dat e-commerce wereldwijd zal groeien met 12 procent tot 2020. Om deze trend te kunnen volgen, investeren voedingsbedrijven in technologie, software, websites en klantenservice. Maar ondanks al deze inspanningen krijgen ze nog steeds te maken met klachten van klanten en vechten ze voor hun onverdeelde loyaliteit.

Sealed Air: “Talloze bedrijven koppelen de klantervaring nog niet aan de verpakking van hun producten. Als de verpakking voor winkelschappen en het e-commercekanaal hetzelfde is, kunnen de bestelde boodschappen in een staat terechtkomen die niet erg aantrekkelijk is. Dit moment van waarheid is vaak de kritieke factor die beslist over herhaalde orders in de toekomst.”

Het antwoord op deze uitdagingen is de ontwikkeling van een complete, up-to-date verpakking die speciaal ontworpen is voor e-commerce. Op zoek naar technische verpakkingsmogelijkheden en strategische kansen in de transformatie van de bederfelijke online toeleveringsketen? Sealed Air organiseert op PackForum in Parijs op 28 februari een inspirerend eNabler Event.

Bekijk hier het eNabler Event van Sealed Air…

Kijk voor meer informatie op www.sealedair.com.