Rajapack zet expertise en ervaring in voor passende verpakkingsoplossing

De sterke groei van de e-commercesector heeft de afgelopen jaren gezorgd voor de opkomst van een heel nieuw gamma aan verpakkingsproducten en -oplossingen. “Onze visie op verpakkingen is jaren geleden beginnen te veranderen. Naast het basisidee van verpakken en beschermen is een verpakking ook een middel geworden om zichtbaarheid te geven aan een product en merk. Er is dan ook steeds meer vraag naar bedrukte dozen of zakken. Daarnaast vormt het een uitdaging om de logistieke kosten te drukken”, vertelt Bart Lambrecht, Marketing Manager bij Rajapack Benelux.

Bart Lambrecht: “Een e-commercebedrijf moet de bestelde producten zo snel mogelijk bij de eindklant zien te krijgen in een verpakking die zo goed mogelijk is aangepast aan het product. Met meer dan twintig jaar ervaring in de verpakkingswereld beschikt Rajapack over alle expertise om de juiste oplossingen uit te denken voor ieder bedrijf.”

De mogelijkheden die Rajapack te bieden heeft op het gebied van e-commerce, worden getoond tijdens Webwinkel Vakdagen op 24 en 25 januari 2018 in Utrecht. Webwinkel Vakdagen is al elf jaar het ontmoetingspunt van tal van professionals uit de e-commercesector. De editie van 2017 bracht maar liefst 11.176 bezoekers op de been en bracht hen in contact met honderden exposanten. Bezoekers kunnen er terecht voor een blik op de nieuwste technologieën en evoluties of om nieuwe spelers uit de sector te leren kennen. De Webwinkel Vakdagen zijn het uitgelezen platform voor inspiratie over de nieuwste verpakkingsoplossingen voor e-commerce.

Klik hier om verder te lezen…

Kijk voor meer informatie op www.rajapack.nl.

DELEN