HomeNieuwsBeurzen en evenementenPackaging Innovations Conference dicht gat tussen creativiteit en praktijk

Packaging Innovations Conference dicht gat tussen creativiteit en praktijk

pi-hotchkiss

Verpakkingsprofessionals, brand owners, senior marketeers en designers komen voor kennis over en handvatten voor hun Packaging Innovations op 25 en 26 november naar Brussels Expo. Met “Create significant value and differentiate your brand through packaging” als thema is voor hen een uniek en verfrissend programma samengesteld met inspirerende brand stories, internationale trends en voorlopers in Packaging Innovations. Internationale top sprekers brengen samen de 2-daagse, Engelstalige Conference over het meest krachtige marketinginstrument op het point of sale: de verpakking.

pi-2015-logoProgramma dicht het gat tussen creativiteit en praktijk

De sprekers op de Conference zijn mensen die de verpakkingswaardeketen en bijbehorende uitdagingen begrijpen, of het nu verkoop stimuleren, proces optimalisatie of het behalen van concurrentievoordeel in het schap betreft. Het aanwezige publiek bestaat uit brand owners, marketeers en verpakkingskundigen van de grootste merken en retailorganisaties uit België en Nederland. Zij zien o.a.:

  • Evelio Mattos – USA – Retail Packaging, Design Packaging Inc, USA and editor of the Dieline.com – Break the structural mold: Social media worthy packaging innovations
  • Joseph Hotchkiss – USA – Former Director School of Packaging, Michigan State University – The next decade of packaging
  • Mat Bogust –New Zealand – Structural Packaging Designer at THINK Packaging – The power of packaging & the importance of a strong shelf ready presence
  • Cate Trotter – UK – Head of Trends, Insider Trends – Key Retail Trends
  • Rowland Heming – Belgium – RH-PKG – Breaking the rules on Packaging Design or how to get more return on ROI from packaging and visual communication

Er zijn zowel eendaagse als tweedaagse tickets beschikbaar.

Gelijktijdig met Packaging Innovations event Brussel

De Conference wordt gelijktijdig gehouden met het exclusieve marketing en design event Packaging Innovations. Het B-to-B event komt na 4 succesvolle edities in Amsterdam nu voor het eerst naar België. Tickets voor de Conference geven ook recht op toegang naar de showvloer met masterclasses, netwerkmomenten en exposanten met hun innovatieve technieken, materialen en designs voor productpresentatie.

Kijk voor meer informatie op www.packaging-innovations.be.