GEA heeft voor fabrieksinspecties, om ondersteuning te bieden tijdens de inbedrijfstelling en in geval van technische problemen GEA Remote Eye Wear ontwikkeld. Dankzij de modernste technologie biedt het klanten virtuele realtime ondersteuning door een GEA-servicemonteur via externe toegang. Als gevolg hiervan worden reactietijden verkort en worden reiskosten bijna volledig vermeden.

Dankzij de geïntegreerde hoge resolutie camera en betrouwbare microfoon biedt GEA Remote Eye Wear een breed scala aan bidirectionele functies zoals ‘luisteren', ‘spreken' of ‘chatten'. Het is ook mogelijk om afbeeldingen te ‘verzenden' en ‘bewerken'. Door afbeeldingen te projecteren op het GEA Remote Eye Wear-scherm, kunnen reparaties, procesoptimalisaties of inspecties worden uitgevoerd op internetsnelheid.

De informatie wordt live gestreamd via de WiFi-interface, zodat operators het in realtime kunnen verzenden en ontvangen. Documenten en rapporten kunnen worden verzonden door de backoffice-ondersteuning of worden aangevraagd door de servicemonteur.

Snelle responstijden in geval van technische problemen zijn echter niet het enige voordeel van GEA Remote Eye Wear. Productietijden kunnen bovendien worden gemaximaliseerd en de bedrijfskosten worden verlaagd door het identificeren van verbeterpotentieel en het uitvoeren van fabrieksoptimalisatie.

GEA Remote Eye Wear is beschikbaar als onderdeel van een GEA Service Level Agreement. De levering omvat de bijbehorende Remote Eye Wear-bril, een batterijlader, een QR-registratiecode, microfoon, hoofdtelefoon, router voor toegangspunten en de volledige documentatie.

www.gea.com