Het online platform voor de verpakkingssector
Pack Online | Nieuws | Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Tijdens de grootse zomercampagne van Coca-Cola zullen consumenten voor het eerst niet alleen de merknaam op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen. Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren.

Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift van het merk zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen. Tot en met 31 augustus 2013 zullen de populairste namen in de schappen door het hele land verschijnen, op de losse PET flesjes van 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. De andere Coca-Cola en Coca- Cola light flessen zijn gereserveerd voor het delen met ‘Friends’, ‘Family’, ‘Love’, ‘You’ en ‘Me’.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren. Tot eind augustus reizen de machines door Nederland om iedereen de mogelijkheid te bieden om een gepersonaliseerd blikje Coca-Cola voor zichzelf, familie of vrienden te maken. Op shareacoke.nl kunnen consumenten hun eigen blikje Coca-Cola maken en met familie en vrienden digitaal delen.

Kijk voor meer informatie op www.shareacoke.nl.

Bron: Coca-Cola/FoodHolland

Gepubliceerd op:
7 mei 2013


Gepubliceerd door:
Lody van Berkel

Tradepack levert nieuwe generatie thermische printers van Savema
tradepack-savema-johan Tradepack, leverancier van industriële codeer- en etiketteersystemen, levert de nieuwe generatie thermische printers van Savema voor horizontale en verticale folieverpakkingsmachines. Deze innovatieve serie vrij programmeerbare hoge resolutie (300 dpi) printers printen ‘in line’ en zonder productieverlies op uw verpakkingsfolie. Of het nu gaat om productiecodes, THT-data, barcodes, logo’s, variabele informatie of zelfs complete ingrediëntendeclaraties. Standaard […]

Multipond Benelux zoekt een field service engineer
multipond-overgavesysteem-frank Multipond Benelux, gevestigd te Eindhoven, is een zelfstandige dochteronderneming van een Duitse machinefabriek met vestigingen in Nederland, Frankrijk, Engeland en de Verenigde Staten. Multipond Benelux verkoopt, onderhoudt en reviseert Multipond Multihead, industriële weegsystemen in de Benelux landen. Deze weegsystemen worden hoofdzakelijk toegepast binnen de food industrie. Ter versterking van het serviceteam is Multipond Benelux op […]

Easyfairs groeit met Packaging Innovations en Pentawards
pi-2016-1 Productpresentatie is hot, zo blijkt uit de druk bezochte vijfde editie van Packaging Innovations in Nederland. Innoveren in en inspiratie voor verpakkingen en display was het thema van Packaging Innovations in Amsterdam-Zaanstad. Voor het laatste nieuws in productpresentatie kwamen op 23 en 24 november met 2.100 bezoekers bijna 27% meer professionals samen dan bij de […]

Colruyt introduceert recyclebare verpakkingen voor vleeswaren
colruyt Colruyt introduceert in het voorjaar 2017 recyclebare, kartonnen schaaltjes voor gesneden vleeswaren. De nieuwe verpakking zal gebruikt worden voor de meeste vleeswarenproducten die vandaag nog in EPS-kunststofschaaltjes verpakt zijn. Het nieuwe, samengestelde schaaltje bestaat voor 90% uit papiervezels en mag thuis bij het oud papier gesorteerd worden. Dankzij de nieuwe verpakking komen er jaarlijks 12,5 […]

Bizerba helpt voedingsbedrijven bij procesoptimalisatie
bizerba-packexpo Veel bedrijven werken momenteel aan procesverbeteringen. Verhoging van leveringsbetrouwbaarheid, klanttevredenheid en verbeteren van efficiëntie zijn de meest gehoorde argumenten. Bizerba helpt industriële voedingsbedrijven actief hun processen te optimaliseren. Rendabel en productief werken is het doel van elk op winst georiënteerd bedrijf. Even belangrijk als een goed resultaat en winstgevende groei zijn hoge klanttevredenheid en leveringsbetrouwbaarheid. […]

Tweets
Nieuws
Vacatures
Leveranciers
Producten
Marktplaats
Foto
Video
Agenda