Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Tijdens de grootse zomercampagne van Coca-Cola zullen consumenten voor het eerst niet alleen de merknaam op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen. Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren.

Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift van het merk zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen. Tot en met 31 augustus 2013 zullen de populairste namen in de schappen door het hele land verschijnen, op de losse PET flesjes van 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. De andere Coca-Cola en Coca- Cola light flessen zijn gereserveerd voor het delen met ‘Friends’, ‘Family’, ‘Love’, ‘You’ en ‘Me’.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren. Tot eind augustus reizen de machines door Nederland om iedereen de mogelijkheid te bieden om een gepersonaliseerd blikje Coca-Cola voor zichzelf, familie of vrienden te maken. Op shareacoke.nl kunnen consumenten hun eigen blikje Coca-Cola maken en met familie en vrienden digitaal delen.

Kijk voor meer informatie op www.shareacoke.nl.

Bron: Coca-Cola/FoodHolland

DELEN