Het online platform voor de verpakkingssector
Pack Online | Nieuws | Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Tijdens de grootse zomercampagne van Coca-Cola zullen consumenten voor het eerst niet alleen de merknaam op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen. Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren.

Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift van het merk zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen. Tot en met 31 augustus 2013 zullen de populairste namen in de schappen door het hele land verschijnen, op de losse PET flesjes van 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. De andere Coca-Cola en Coca- Cola light flessen zijn gereserveerd voor het delen met ‘Friends’, ‘Family’, ‘Love’, ‘You’ en ‘Me’.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren. Tot eind augustus reizen de machines door Nederland om iedereen de mogelijkheid te bieden om een gepersonaliseerd blikje Coca-Cola voor zichzelf, familie of vrienden te maken. Op shareacoke.nl kunnen consumenten hun eigen blikje Coca-Cola maken en met familie en vrienden digitaal delen.

Kijk voor meer informatie op www.shareacoke.nl.

Bron: Coca-Cola/FoodHolland

Gepubliceerd op:
7 mei 2013


Gepubliceerd door:
Lody van Berkel

Pack Online maakt uitgebreide foto-impressie Webwinkel Vakdagen
De Webwinkel Vakdagen is uitgegroeid tot een evenement waar 250 exposanten aanwezig waren, 180 sprekers acte de présence gaven en meer bezoekers wist te trekken dan alle voorgaande versies van de beurs. “De combinatie van prikkelende presentaties, actieve standhouders en een goede organisatie heeft bovendien geleid tot tevreden geluiden alom”, zo laat de organisatie weten […]

Partners4Food organiseert kennisevent voor de voedingsindustrie
Partners4Food, een samenwerkingsverband van ReflexSystems, Multivac, Etiket Nederland, Espera en EVO-it organiseert op donderdag 23 maart voor de tweede keer haar kennisevent. Op het kennisevent ontmoet u collega’s, DGA’s en directeuren uit de voedingsindustrie. Op deze dag wordt er dieper ingegaan op diverse trends en ontwikkelingen binnen de branche. De middag wordt afgesloten met een […]

Bij Aperol Spritz begint de zomer dankzij DS Smith al op de verpakking
Aperol Spritz laat de wereld al sinds de 19e eeuw proeven van de zomer. Genoeg reden voor Campari Group om het beroemde Italiaanse aperitief een nieuw leven in te blazen met een nieuwe, bitterzoete smaak van intens rode Campari en zoete sinaasappels. Aan ons de vraag of wij dit heerlijke, verleidelijke drankje van een vrolijke […]

Leverancier van gedroogd fruit en noten kiest voor Ishida
Madi Ventura, een Italiaanse leverancier van gedroogd fruit en noten, heeft gekozen voor een complete verpakkingslijn van Ishida Europe. De lijn, bestaande uit een 14-kops multihead weger uit de RV-reeks en een verpakkingsmachine van het type Atlas-204, vervangt twee verpakkingslijnen en realiseert snelheden tot 140 verpakkingen per minuut. De belangrijkste redenen voor Madi Ventura om […]

MultiWeigh levert ook weegautomaten speciaal voor sticks
MultiWeigh introduceerde onlangs haar serie combinatie weegautomaten uit de S-serie. “De weegautomaten uit de S-serie zijn de oplossing voor het afwegen en gerichte productovergave in de verpakking. De combinatie weegautomaten uit deze serie zijn leverbaar in verschillende uitvoeringen met een weegbereik van 5 tot 1.000 gram en een capaciteit van 70 tot 90 wegingen per […]

Tweets
Nieuws
Vacatures
Leveranciers
Producten
Marktplaats
Foto
Video
Agenda