HomeNieuwsBunzl bekijkt blurring door een andere bril op Horecava

Bunzl bekijkt blurring door een andere bril op Horecava

In de wereld van food neemt blurring steeds grotere vormen aan. Horeca-outlets verkopen van alles, supermarkten openen koffiecorners en hotels openen versmarkten. Blurring is volgens Bunzl geen trend, maar ‘here to stay’. Reden voor Bunzl Foodservice en Bunzl Retail & Industry om hun krachten te bundelen. Van 8 tot en met 11 januari 2018 staan ze samen op de Horecava en tonen ze horeca-ondernemers en foodretailers unieke innovaties in hotellerie, leisure, to-go, supermarkten en home delivery.

Als bezoeker van Horecava ben je op zoek naar kansen. Hoe verover of behoud je een stevige plek in een veranderende markt? Gasten komen niet alleen even hun maag vullen, klanten komen niet alleen geld uitgeven. Ze hebben hoge verwachtingen. Het gaat om beleving, een fijne sfeer, kwalitatieve en verse producten. De klant wil een ervaring opdoen. En dat is precies wat Bunzl doet op de Horecava, de zintuigen prikkelen. Een beleving creëren. Bezoekers van de Bunzl-stand worden uitgedaagd door een andere bril te kijken. Door anders te kijken, anders te denken en anders te doen, opent zich een hele nieuwe wereld.

Het is uniek dat twee Bunzl-bedrijven samen op de Horecava staan. Maar het is ook een hele logische ontwikkeling in een markt waarin de grenzen tussen foodservice en retail steeds verder vervagen. Beide bedrijven schakelen elkaars specialisten steeds vaker in om hun klanten de beste oplossing te kunnen bieden. Bunzl laat op de Horecava veel noviteiten zien, zoals nieuwe producten, digitale innovaties, slimme oplossingen voor de groeiende markten van to-go en thuisbezorging, volledig ontzorgende concepten voor hospitality, leisure, foodretail en food-industry. Ook duurzaamheid is een belangrijk thema op de Bunzl-stand, waar de bezoeker kan uitzoeken hoe duurzaam hij onderneemt.

Kijk voor meer informatie op www.bunzl.nl.