HomeMachinesInspecterenBij Precia-Molen hecht men waarde aan kwaliteit en service

Bij Precia-Molen hecht men waarde aan kwaliteit en service

De waarde die Precia-Molen hecht aan kwaliteit is ook terug te vinden in de after-sales service. Een uitgebreid team van gespecialiseerde service-engineers zorgen dat de apparatuur wordt geïnstalleerd, gekalibreerd en gekeurd volgens de hoogste standaard. De helpdesk is 24 uur per dag bereikbaar zodat een snelle response verzekerd is. Waar ook ter wereld, er is altijd een serviceteam beschikbaar.

Weegapparatuur, in wat voor vorm dan ook, is een meetinstrument aangeschaft om betrouwbare metingen te verrichten en moet, evenals alle apparatuur, onderhouden worden. In de ogen van Precia-Molen heeft onderhoud alleen zin indien dit ook daadwerkelijk betekent dat de levensduur van de installatie wordt verlengd en het aantal storingen, of de kans daarop, vermindert.

Helemaal uitsluiten kan Precia-Molen storingen uiteraard niet. “Wel kunnen wij deze, in het geval ze toch optreden, adequaat en zo snel mogelijk voor verhelpen. Dit in eerste instantie via onze helpdesk waar men probeert met telefonische adviezen het probleem op te lossen. Lukt dit, niet dan sturen we een servicetechnicus”, aldus het bedrijf.

De basis van de service-overeenkomst van Precia-Molen wordt gevormd door een goede On Call Service. Indien de bedrijfssituatie meer verlangt, kan aan de specifieke wensen worden voldaan met een service overeenkomst op maat. “Samen wordt de gewenste situatie doorgesproken, zodat wij daaraan de juiste invulling kan geven. Op basis hiervan wordt dan een service-overeenkomst opgesteld.”

Kijk voor meer informatie op www.preciamolen.nl.