HomeNieuwsBeurzen en evenementenMacropak biedt uniek Design Center voor bezoeker en exposant

Macropak biedt uniek Design Center voor bezoeker en exposant

macropak-2014-designcenter-2

De Macropak 2014 wordt gehouden vanaf 30 september t/m 3 oktober in de Jaarbeurs te Utrecht. Uitgelicht op Macropak 2014 is het thema-ontwerp en design, waarvoor de complete hal twee is gereserveerd. Daar verrijst het Macropak Design Center, met in het hart het grote ontwerp- en designpaviljoen. “Doel van deze speciale ontmoetingsplek is het aanbod, kennis en kunde op het gebied van design van verpakkingen op een verrassende en diverse manier toegankelijk te maken voor de bezoekers”, aldus Marc Klumper, Marktmanager van de Jaarbeurs.

macropak-logo-2014Naast het imposante paviljoen zal het speciaal ontwikkelde Design Theater toegang geven tot een inspirerende congres dat het team van Macropak in samenwerking met het Nederlands Verpakkingscentrum (NVC) organiseert. Brandmanagers, (senior) marketeers, productmanagers, ontwerpers en designers, verpakkingskundigen en alle andere geïnteresseerden hebben zelfs de keuze op woensdag- of donderdagochtend deel te nemen. Het complete programma zal vanaf 9 juni aanstaande gereed zijn waarna elke bezoeker zich hier voor kan aanmelden op de site www.macropak.nl.

Supermarkt

Als klap op de vuurpijl is er een complete ingerichte supermarkt met schappen en koelvakken. Deze worden gevuld met verpakkingen van exposanten. De bezoekers worden automatisch door de supermarkt geleid, om zich zo te laten inspireren op het gebied van design. Aan dit initiatief is ook een Award gekoppeld. De bezoekers mogen de verpakkingen die ze zien, beoordelen. Daarnaast kijkt een vakjury naar de verpakkingen en daaruit komt uiteindelijk een winnaar tevoorschijn. Om een mooi beeld te krijgen van dit initiatief kunt u de visuals bekijken waar de supermarkt in centraal staat.

Meeting Points

In de ontwerp- en designhal zullen ook meeting points worden gecreëerd, waar designbureaus klanten en prospects kunnen gaan ontmoeten. Deze kleine ontmoetingsplaatsen zijn speciaal gemaakt voor aanbieders die laagdrempelig willen deelnemen en weinig ruimte nodig hebben om hun producten en diensten te presenteren. Er is plaats voor het exposeren van (nieuw) ontworpen en vormgegeven verpakkingen en materialen op een ludiek gevormde tafel met de mogelijkheid het bedrijfslogo opvallend te presenteren. Voor 1500,- euro is het mogelijk via deze bijzondere manier deel te nemen. De meeting points staan tussen de supermarkt en het Design Theater in met als gevolg een grote stroom van bezoekers in dit centrale deel van het Center. Op de verschillende visuals is deze opzet goed te zien.

Voor informatie over de meeting points kunt u als leverancier contact opnemen met Joyce van de Hoef, sales & accountmanager Macropak. Telefoonnummer 030-2952867 of joyce.van.de.hoef@jaarbeurs.nl.

Kijk voor meer informatie op www.macropak.nl.