HomeNieuwsCoca-Cola stroomlijnt uitstraling

Coca-Cola stroomlijnt uitstraling

cocacola-life

Coca-Cola Nederland heeft besloten haar productportfolio van Coca-Cola, met onder andere Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero en Coca-Cola life, samen te voegen onder een nieuwe één-merkstrategie waarin de keuze centraal staat. Vanaf heden schaart het merk al haar smaken onder één herkenbare merknaam en legt daarnaast de nadruk op de specifieke kenmerken en ingrediënten van de producten, zodat de consumenten gemakkelijker en bewust de juiste keuze kan maken.

cocacola-logo-2014De branding op de verpakkingen – of het gezoet is met suiker of door zoetstoffen met een laag caloriegehalte en of ze nu wel of geen cafeïne bevatten – zal in dezelfde stijl zijn. De verschillende kleuren zullen de varianten van elkaar onderscheiden en een heldere omschrijving communiceert de voordelen van iedere Coca-Cola in de range, bijvoorbeeld ‘zero sugar, zero calories’.

Kijk voor meer informatie op www.coca-colanederland.nl of klik hier om het volledige artikel te lezen.

Bron: Verpakkingsmanagement