Het online platform voor de verpakkingssector
Pack Online | Nieuws | Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Tijdens de grootse zomercampagne van Coca-Cola zullen consumenten voor het eerst niet alleen de merknaam op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen. Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren.

Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift van het merk zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen. Tot en met 31 augustus 2013 zullen de populairste namen in de schappen door het hele land verschijnen, op de losse PET flesjes van 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. De andere Coca-Cola en Coca- Cola light flessen zijn gereserveerd voor het delen met ‘Friends’, ‘Family’, ‘Love’, ‘You’ en ‘Me’.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren. Tot eind augustus reizen de machines door Nederland om iedereen de mogelijkheid te bieden om een gepersonaliseerd blikje Coca-Cola voor zichzelf, familie of vrienden te maken. Op shareacoke.nl kunnen consumenten hun eigen blikje Coca-Cola maken en met familie en vrienden digitaal delen.

Kijk voor meer informatie op www.shareacoke.nl.

Bron: Coca-Cola/FoodHolland

Gepubliceerd op:
7 mei 2013


LWA neemt voor elfde keer deel aan Empack Den Bosch
lwa-combimat-10 Op de Empack showt LWA een greep uit haar uitgebreide range aan weegmachines, waaronder de NewWeigh E43A. Deze volledig RVS machine is een echte all-rounder en inzetbaar voor zowel droge toepassingen (o.a. snoep, koek, nootjes) als de natte en diepvriesindustrie (o.a. groenten, vlees, vis). Met een uitgebreid scala aan opties wordt deze weger volledig op […]

Kellogg’s kiest voor flexibele en hersluitbare zak
gestel-easylock Kellogg’s heeft gekozen voor deze nieuwe flexibele zak om beter in te spelen op de behoeften van de consument: een minder omvangrijke verpakking, gemakkelijk te hersluiten voor het hele gezin en daar de EASY-LOCK by APLIX vrijwel contaminatie proof is, blijft de versheid ingesloten!. De EASY-LOCK by APLIX is een hersluitbare systeem van lasbaar polyethyleen […]

Voedingsmiddelenfabrikanten Heinz en Kraft Foods gaan fuseren
heinz-kraft H.J. Heinz Company en Kraft Foods Group gaan fuseren. De nieuwe ontstane onderneming krijgt de naam The Kraft Heinz Company. Dat hebben de bedrijven bekendgemaakt. De nieuwe onderneming wordt geleid vanuit hoofdkantoren in Pittsburgh en in de buurt van Chicago. The Kraft Heinz Company heeft een jaaromzet van zo’n 28 miljard dollar ( 25,5 miljard […]

CPS presenteert snelle casepacker met traceersysteem
cps-empack-2015 CPS presenteert op 15 & 16 april tijdens Empack ‘s-Hertogenbosch haar nieuwe CLP. Deze pick en place unit plaatst op hoge snelheid MAP trays, flowpacks en semi flexibele zakjes horizontaal in dozen, kartonnen trays en kratten. De CLP is totaal herzien en verbeterd in uitvoering en maakbaarheid. Daarnaast is hij uit te voeren met barcodelezers […]

Hallo Jumbo, welkom op duurzaam Empack
jumbo-trans Het verduurzamen van de handelsketen is en blijft een belangrijke driver voor de verpakkingsindustrie. Daarom zijn initiatieven voor verantwoord verpakken een belangrijk onderdeel van het Empack event. Easyfairs en PEFC Nederland organiseren op woensdagmiddag 15 april het seminar “Verpakken: natúúrlijk duurzaam!”. Onder leiding van Hester Klein Lankhorst, directeur van Kennisinstituut Duurzaam Verpakken (KIDV), zullen gerenommeerde […]

Empack Den Bosch 2015
Nieuws
Vacatures
Leveranciers
Producten
Marktplaats
Foto
Video
Agenda