Het online platform voor de verpakkingssector
Pack Online | Nieuws | Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Tijdens de grootse zomercampagne van Coca-Cola zullen consumenten voor het eerst niet alleen de merknaam op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen. Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren.

Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift van het merk zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen. Tot en met 31 augustus 2013 zullen de populairste namen in de schappen door het hele land verschijnen, op de losse PET flesjes van 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. De andere Coca-Cola en Coca- Cola light flessen zijn gereserveerd voor het delen met ‘Friends’, ‘Family’, ‘Love’, ‘You’ en ‘Me’.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren. Tot eind augustus reizen de machines door Nederland om iedereen de mogelijkheid te bieden om een gepersonaliseerd blikje Coca-Cola voor zichzelf, familie of vrienden te maken. Op shareacoke.nl kunnen consumenten hun eigen blikje Coca-Cola maken en met familie en vrienden digitaal delen.

Kijk voor meer informatie op www.shareacoke.nl.

Bron: Coca-Cola/FoodHolland

Gepubliceerd op:
7 mei 2013


Macropak integreert in Empack
empack-macropak-logo Organisatoren Easyfairs en Jaarbeurs hebben overeenstemming bereikt over de beurzen binnen de verpakkingssector. Traditiegetrouw stond in de even jaren Macropak als onderdeel van de Industriële Week op de agenda (was ook zo gepland voor 2016). Organisator Jaarbeurs heeft besloten Macropak te integreren in Empack, zodat de verpakkingsmarkt volgend jaar één keuze heeft en dus 1 […]

VH Verpakkingsmachines introduceert lijn continuous motion machines
vh-centurion-sc Het zat al lange tijd in de pijplijn en nu is het eindelijk zover. VH Verpakkingsmachines introduceert de Centurion SC serie. Een lijn van continuous motion machines die met gemak tot 180 zakjes per minuut kan produceren. De compacte bouw, het bekende Centurion design, in combinatie met een vernieuwend continuous motion systeem maakt dit concept […]

Bodijn scoort hoge ogen met nieuwe trilgoten
bodijn-bulkblaster-light Bodijn heeft in 3 jaar tijd hoge ogen gescoord met haar BulkBlaster. Een bijzonder krachtige en betrouwbare trilgoot. Zelfs voor het meest moeilijke product is deze trilgoot geschikt. De standaard uitvoering is aantrekkelijk geprijsd. Veel variaties zijn mogelijk. Maar Bodijn heeft niet stil gezeten. De ontwikkelingen gaan door. Zo was onze G2 na 35 jaar […]

LWA showt greep uit uitgebreide range weegmachines
lwa-ttc Op de Empack showt LWA een greep uit haar uitgebreide range aan weegmachines, waaronder de NewWeigh E43A. Deze volledig RVS machine is een echte all-rounder en inzetbaar voor zowel droge toepassingen (o.a. snoep, koek, nootjes) als de natte en diepvriesindustrie (o.a. groenten, vlees, vis). Met een uitgebreid scala aan opties wordt deze weger volledig op […]

Global Flexibles introduceert folie met bijzonder grafisch en voelbaar effect
global-flexibles-albertazzi Nieuw in ons programma: TEF-coated films. Uw bedrukte folie voortaan ook leverbaar met TEF-coating, waardoor uw bedrukte folie een bijzonder grafisch en voelbaar effect krijgt. Transparantie OPP: nu ook met 1 jaar Anti-condens werking Deze folie kan voorzien worden van een zeer goede Anti-condens coating en/of macro-, micro, of laserperforatie. Blauw translucente bOPP: perfecte HACCP-folie […]

Empack Den Bosch 2015
Nieuws
Vacatures
Leveranciers
Producten
Marktplaats
Foto
Video
Agenda