Het online platform voor de verpakkingssector
Pack Online | Nieuws | Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Coca-Cola komt met gepersonaliseerde verpakkingen

Tijdens de grootse zomercampagne van Coca-Cola zullen consumenten voor het eerst niet alleen de merknaam op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen. Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren.

Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift van het merk zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen. Tot en met 31 augustus 2013 zullen de populairste namen in de schappen door het hele land verschijnen, op de losse PET flesjes van 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. De andere Coca-Cola en Coca- Cola light flessen zijn gereserveerd voor het delen met ‘Friends’, ‘Family’, ‘Love’, ‘You’ en ‘Me’.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren. Tot eind augustus reizen de machines door Nederland om iedereen de mogelijkheid te bieden om een gepersonaliseerd blikje Coca-Cola voor zichzelf, familie of vrienden te maken. Op shareacoke.nl kunnen consumenten hun eigen blikje Coca-Cola maken en met familie en vrienden digitaal delen.

Kijk voor meer informatie op www.shareacoke.nl.

Bron: Coca-Cola/FoodHolland

Gepubliceerd op:
7 mei 2013


Laurijsen Weegautomaten lanceert nieuwe website
lwa-website Een nieuw jaar met een fris gezicht beginnen: Laurijsen Weegautomaten (LWA) heeft haar website in een nieuw jasje gestoken. Kijk op www.lwa.nl voor het laatste nieuws van de specialist op het gebied van automatisch wegen. Laurijsen Weegautomaten (LWA) is met 25 jaar ervaring een bekende en uiterst ervaren partner op het gebied van wegen van […]

Nieuwe etiketteerwetgeving leidt tot de nodige commotie
verpakking-supermarkt Sinds 13 december moet al het voorverpakte eten en drinken dat fabrikanten produceren aan de nieuwe etiketteringswetgeving voldoen. Die regels zijn opgelegd door de EU om consumenten beter te informeren over wat er in hun eten zit. Zo moet voortaan duidelijk op het etiket staan hoeveel zout een product bevat en of er stoffen in […]

Partners DPA ontvangen vele nominaties en prijzen
dpa-prijzenregen Het regende in 2014 prijzen bij de partners van de Dutch Packaging Association (DPA). Het bewijs dat de partners van de DPA bestaan uit professionals met expertise op het gebied van verpakkingen en decoratie zijn de vele nominaties en prijzen die zij ontvangen. Met trots willen wij er een paar voor u uitlichten: Eshuis Ondernemer […]

Rovema wint Deutscher Verpackungspreis 2014
rovema-dvp Rovema, producent van verpakkingsmachines en –lijnen, heeft de grote prijs van de Deutscher Verpackungspreis 2014 in ontvangst mogen nemen. Het Duitse verpakkingsinstituut dvi eert jaarlijks met deze onderscheiding innovatieve en creatieve verpakkingsideeën. Rovema won de prijs op de BrauBeviale in Neurenberg met de twee-assige verticale BVC bagger met Premium Seal-technologie in de categorie “Best Machine […]

Productidentificatie bij RTL Ondernemerszaken
zomerdam-1 Op zondag 28 december besteedt het televisieprogramma Ondernemerszaken van RTL 7 aandacht aan de verpakkingsbranche: productinspectie en productidentificatie staan hierbij centraal. De nadruk ligt op nieuwe ontwikkelingen en de toekomst van productidentificatie. In deze uitzending van RTL Ondernemerszaken komt onder andere Lute Aarsse, directeur van Zomerdam Produktidentificatie B.V., aan het woord. Zomerdam houdt zich bezig […]

Nieuws
Vacatures
Nieuwe machines
Gebruikte machines
Leveranciers
Foto
Video
Columns
Agenda