DESIGN

HP biedt gratis webinar ‘Brand Engagement in a Digital World’

Verpakkingen spelen tegenwoordig een belangrijke rol bij het versterken van merken. Maar naarmate consumenten overbelast raken met informatie, wordt het steeds moeilijker om onderscheidend...

NVC Nederlands Verpakkingscentrum promoot finalisten De Gouden Noot

De Gouden Noot is ’s werelds meest competitieve verpakkingswedstrijd. Met De Gouden Noot stimuleert het NVC Nederlands Verpakkingscentrum ‘holistisch’ innoveren in verpakte producten en...

VPK ontwikkelt nieuwe e-commerce verpakking voor Suitcase

Suitcase is een van de jongste start-ups van de FNG groep, een sterk groeiend modebedrijf in de Benelux. Suitcase biedt online stylingadvies op maat...

The Box ontwikkelt met Perfetti Van Melle fraai promotieblik Mentos

The Box heeft in samenwerking met Perfetti Van Melle een promotieblik voor Mentos ontwikkeld. Het blik ondersteunt de internationale "Hello"-campagne van Mentos en wordt exclusief op...

Coca-Cola Japan lanceert bevroren drankje in hersluitbare verpakking

Coca-Cola Japan heeft een bevroren 'Ready To Drink' (RTD) drankje gelanceerd in een hersluitbaar knijpzakje. Coca-Cola is naar eigen zeggen meer dan acht jaar...

Brum Design ontwerpt speelse verpakking Dapeppa

Dapeppa maakt bakproducten met 100 procent aandacht voor smaak. Dapeppa is eigenzinnig, houdt van ludieke initiatieven en zoekt naar vernieuwing. Naast doe-het-zelf koekjespotten en baksets...

Packaging Innovations ontvangt recordaantal van 3.200 bezoekers

De eerste combi-editie van Packaging Innovations en Empack op 10, 11 en 12 april in Jaarbeurs Utrecht was een succes. In totaal kwamen 12.400...

Packaging Innovations brengt nieuwe kansen voor verpakkingen en displays

Op 10, 11 en 12 april was Jaarbeurs Utrecht het onderkomen voor marketeers, brand owners, designers, verpakkingsmanagers en -inkopers die op zoek zijn naar...

Nederlandse Beautyschool maakt kleding van verpakkingsmaterialen

Een opvallende blikvanger op Packaging Innovations was een catwalk met zeven paspoppen die kleding tonen, gemaakt van verpakkingsmaterialen welke zijn aangeleverd door de exposanten...

Nielsen brengt rapport uit over retailrevolutie van private-label

Er is volgens Nielsen een retailrevolutie aan de gang die de voedingsindustrie over de hele wereld de komende vijf jaar zal beïnvloeden op manieren...

Packaging Innovations publiceert interactieve plattegrond met timetable

Packaging Innovations vindt volgende week plaats in Jaarbeurs Utrecht. De programmering inclusief tijden voor deze zesde editie is definitief en bekendgemaakt. Het conferentieprogramma is...

The Box presenteert leukste en laatste acties op Packaging Innovations

The Box is op 10, 11 en 12 april met haar team aanwezig op Packaging Innovations 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Op haar stand K05 in...

Dijkstra Vereenigde brengt innovatieve sluiting Revò naar Nederlandse markt

Revò is een sluiting die geschikt is voor een glazen beugelfles. Elk component kan volledig naar eigen smaak worden aangepast. Hiermee kan er met...

Remmert Dekker pakt met innovatieve verpakkingen uit op Packaging Innovations

"Op 10, 11 en 12 april is Jaarbeurs Utrecht het onderkomen voor marketeers, brand owners, designers, verpakkingsmanagers en inkopers die op zoek zijn naar...

Consument bepaalt smaak product op basis van kleur verpakking

Bij het bepalen van de smaak van een product laten consumenten zich leiden door de kleur van de verpakking. Dit schrijft AD.nl op basis van een...

LAATSTE NIEUWS

TIPS VAN DE REDACTIE